Σάββατο 12 Αυγούστου 2017

Αρλέτα, Πως τούτος ο καιρός




Πως τούτος ο καιρός

Μουσική – στίχοι – ερμηνεία: Αρλέτα
Ακουστική κιθάρα: Βασίλης Ρακόπουλος, Αρλέτα
Δίσκος: Ένα καπέλο με τραγούδια (1981)


Το ’πε κάτι πολύ σοφό που τριγυρίζει
στης ντροπιασμένης πολιτείας τα δρομάκια
στις λαϊκές και τις πολυτελείς καφετερίες
στα λεωφορεία, τα ταξί, τα μηχανάκια

Πως τούτος ο καιρός κάτι κακό θα φέρει
γιατί δεν έχει στάλα αγάπη να προσφέρει
Πως τούτος ο καιρός κάτι καλό θα φέρει
γιατί θ’ αλλάξει είτε θέλει, είτε δε θέλει

Το ’πε κάτι πολύ σοφό, το ’πε για σένα
το ’πε για μένα που δεν αγαπώ κανένα
Φωνή βραχνή από λαρύγγι ραγισμένο
να μουρμουρίζει σ’ έναν κόσμο λυσσασμένο

Πως τούτος ο καιρός κάτι κακό θα φέρει
γιατί δεν έχει στάλα αγάπη να προσφέρει
Πως τούτος ο καιρός κάτι καλό θα φέρει
γιατί θ’ αλλάξει είτε θέλει είτε δε θέλει

Το ’πε κάτι πολύ σοφό που τριγυρίζει
ξιπόλητο, γυμνό τα βράδια και σφυρίζει

Πως τούτος ο καιρός κάτι κακό θα φέρει
γιατί δεν έχει στάλα αγάπη να προσφέρει
Πως τούτος ο καιρός κάτι καλό θα φέρει
γιατί θ’ αλλάξει είτε θέλει είτε δε θέλει


___________________________


Ο δίσκος Ένα καπέλο με τραγούδια είναι ο πρώτος δίσκος της Αρλέτας που παρουσιάζω εδώ. Δεν είναι ο πρώτος στη δισκογραφία της ούτε ο πρώτος στη σειρά προτίμησής μου. Όμως είναι ο πρώτος της δίσκος που αγόρασα σε μορφή βινυλίου, όταν με τον πρώτο μου μισθό αξιώθηκα να αποκτήσω το πολυπόθητο στερεοφωνικό μου συγκρότημα. Βέβαια το βινύλιο αυτό δεν το έχω πια στη δισκοθήκη μου. Το χάρισα σαν δώρο καρδιάς σε μια φίλη που ξενιτεύτηκε πριν χρόνια κι αγαπούσε την Αρλέτα, τα καπέλα και τα τραγούδια.



Δεν υπάρχουν σχόλια: